Eva Dufková
Master's thesis
Analýza webu Československé filmové databáze
The Analysis of Czech Film Database Website
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou webu Československá filmová databáze. Nejdříve byly popsány metody analýz webových stránek a teoretická základna internetového marketingu. Posléze byl řešen popis zkoumaného webu. Následovala aplikace primárního marketingového výzkumu, který byl veden elektronicky, a to pomocí dotazníku. Na základě zjištěných výsledků byly předloženy návrhy a doporučení, které by …moreAbstract:
The diploma thesis is dealing with the analysis of the Czechoslovak Film Database. At first there were described methods of web analyzing and a theoretical base of internet marketing. Then there was put in detail characteristics of the researched website. With that a primary marketing research was made by an electronic interviewing and a questionnaire. Based on research findings the proposals and recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80140
Thesis defence
- Supervisor: Roman Kozel
- Reader: Gabriela Gleichová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Proces zvýšení uživatelské spokojenosti internetového portálu
Ondřej Henek -
Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí
Aneta NOVÁKOVÁ -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Logistika a marketing ve vybrané firmě – rozbor kompetencií těchto dvou podnikových subsystémů
Nikola Filipová -
Customer satisfaction with internet banking in Kyrgyzstan
Bermet Almazbek Kyzy