Obchodní strategie minipivovaru poskytujícího hotelové služby – Bc. Vojtěch Širůček
Bc. Vojtěch Širůček
Master's thesis
Obchodní strategie minipivovaru poskytujícího hotelové služby
Business strategy for a microbrewery providing hotel services
Abstract:
Tato práce se zabývá obchodní strategií vybrané firmy na českém trhu. Cílem práce je navrhnout strategické alternativy pro společnost Pegas – hotel, pivovar, pivnice, s.r.o. Literární rešerše se zabývá aktuálními vědeckými poznatky v oblasti pivovarnictví, především podoblasti minipivovarů. Odborné články jsou geograficky nebo věcně relevantní k cíli této práce. Analytická část charakterizuje danou …moreAbstract:
This thesis deals with the business strategy of a selected company on the Czech market. The aim of the thesis is to propose strategic alternatives for the company Pegas – hotel, pivovar, pivnice, s.r.o. The literature review focuses on current scientific knowledge in the field of brewing, especially in microbreweries. The academic articles are geographically or thematically relevant to the aim of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Reader: Jiří Duda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIRŮČEK, Vojtěch. \textit{Obchodní strategie minipivovaru poskytujícího hotelové služby}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/zq3d2r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ