Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt – Bc. Zuzana MARTÍNKOVÁ
Bc. Zuzana MARTÍNKOVÁ
Diplomová práce
Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt
Prognoses of the evolution of the czech real estate mar-ket regarding foreign properties focusing on own internet project
Anotace:
Diplomová práce na téma Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt je věnována nově se rozvíjející komoditě v oblasti realit na českém trhu. Do problematiky uvádí popisem důležitého poslání marketingu a reklamy. Praktická část popisuje význam a vývoj zahraničních nemovitostí na českém trhu. Projekt www.z-reality.cz je důkazem velkého potenciálu …víceAbstract:
This diploma thesis for the topic, Prognoses of the evolution of the czech real estate mar-ket regarding foreign properties focusing on own internet project, is dedicated to the newly developing comodity of the czech real estate market. This topic is introduced by describing the important tasks of marketing and advertisement. Practical sections describe the importance and evolution of foreign properties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARTÍNKOVÁ, Zuzana. \textit{Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/zq5gpd/.
Jak správně citovat práci
MARTÍNKOVÁ, Zuzana. Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody přístupu Realitní terapie v sociální práci s dospívajícími v rámci Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Olomouci.
Radomíra Černocká -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka