Marketingový výzkum v oboru gastronomie – Aneta Ernestová
Aneta Ernestová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum v oboru gastronomie
Marketing research in branch of gastronomy
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum v oboru gastronomie se zaměřuje na zjištění kritických bodů v podniku a doporučení na zlepšení. Cílem této práce je zlepšit kritické body, konkurenceschopnost, tržby, návštěvnost a povědomí o marketingu.Abstract:
This bachelor thesis with title Marketing research in branch of gastronomy focuses on ascertainment of critical spots in the company and recommendations for improvements. The aim of the bachelor thesis is to improve these critical spots, competitiveness, profit and consciousness about marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Zuzana Chytková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Systém HACCP v gastronomii
Radka KOSTILNÍKOVÁ -
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník