Aneta Ernestová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum v oboru gastronomie

Marketing research in branch of gastronomy
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum v oboru gastronomie se zaměřuje na zjištění kritických bodů v podniku a doporučení na zlepšení. Cílem této práce je zlepšit kritické body, konkurenceschopnost, tržby, návštěvnost a povědomí o marketingu.
Abstract:
This bachelor thesis with title Marketing research in branch of gastronomy focuses on ascertainment of critical spots in the company and recommendations for improvements. The aim of the bachelor thesis is to improve these critical spots, competitiveness, profit and consciousness about marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Zuzana Chytková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48362

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management