Analýza poprodejních služeb podniku – Bc. Bohumila Bartizalová
Bc. Bohumila Bartizalová
Bakalářská práce
Analýza poprodejních služeb podniku
The analysis of after sale services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Analýza poprodejních služeb podniku je seznámení se službami souvisejících s prodejem výrobků, s důkladnějším zaměřením na služby poprodejní. Poprodejní služby budou zkoumány z různých úhlů pohledu s důrazem na zobrazení souvislostí poprodejních služeb a ostatních činností podniku. Na základě získaných teoretických poznatků budou v aplikační části práce analyzovány poprodejní …víceAbstract:
Subject of the bachelor work "Analysis of after-sales services of a company" is identification with services related to the sales of products, with closer direction to after-sales services. After-sales services will be investigated from different points of view with accent on a picture of after-sales services connections and other company activities. On the basis of obtained theoretical knowledge there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s3s4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 7. 2006
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Jana Skřivánková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Adela Šimčová