Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ – Bc. Ivan TAUBER
Bc. Ivan TAUBER
Diplomová práce
Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ
An interactive tool for teaching National history and gography in the fourth grade of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním interaktivní výukové pomůcky a interaktivní tabule ve výuce. Teoretická část práce je věnována charakteristice kvantitativního a kvalitativního pedagogického výzkumu, učební pomůcky, interaktivní tabule a stylů učení žáků. Obsahuje také stručný popis návrhu a vývoje interaktivní výukové pomůcky pro předmět Vlastivěda pro čtvrtý ročník ZŠ, která byla vytvořena v …víceAbstract:
The thesis studies the usage of an interactive tool and an interactive board in teaching. The theoretical part deals with the characteristics of the quantitative and qualitative pedagogical research, teaching aid, interactive tool and pupils´ learning styles. It also contains a brief description of the design and development of the interactive tool for teaching National history and geography in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TAUBER, Ivan. Interaktivní pomůcka pro výuku vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití interaktivní tabule pro rozvoj komunikačních kompetencí z pohledu studentů
Lenka Skalníková -
Využití interaktivní tabule ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Pavlína Šošolíková -
Interaktivní tabule ve vyučování matematice v nižších třídách sekundárních škol
Květa MAŠLÁŇOVÁ -
Interaktivní tabule ve vyučování matematice v nižších třídách sekundárních škol
Květa MAŠLÁŇOVÁ -
Využití interaktivní tabule v matematice
Kristýna Hadašová -
Využití interaktivní tabule pro rozvoj komunikačních kompetencí z pohledu studentů
Lenka Skalníková -
Využití interaktivní tabule v rámci rozvoje komunikačních schopností dětí předškolního věku
Monika Ondrejková -
Interaktivní tabule ve výuce
Markéta GAJDIČIAROVÁ