Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky – Petra ŠENKYŘÍKOVÁ
Petra ŠENKYŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky
The readiness of children for the initiation of compulsory education
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na diagnostiku připravenosti dětí pro vstup do základní školy. Cílem je prozkoumat, jaká je úroveň připravenosti z pohledu Orientačního testu školní zralosti a testu laterality podle Matějčka a Žlaba. Tato práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je uvedena charakteristika dítěte v předškolním období, jeho tělesný, kognitivní, emoční a sociální …moreAbstract:
The batchelor thesis is focused on children diagnostics for elementary school readiness. The aim is to evaluate the level of readiness from school readiness indicative test viewpoint and laterality test according to Matějčka and Žlaba. Thesis is consisted of two main parts: theoretical and practical. The characteristics of pre-school child, its physical, cognitive, emotional and social evolution is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014
Accessible from:: 26. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠENKYŘÍKOVÁ, Petra. Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Theses on a related topic
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Způsob výchovy v rodině a formy odměňování a trestání - srovnání v ČR a v Rusku
Simona Boháčová -
Pojetí lásky a rodičovských vztahů u dětí a mládeže v pěstounské péči a ústavní výchově
Olga Studená -
Téma dívčí a chlapecké identity v populárně-naučné literatuře pro děti a mládež
Tereza DOKOUPILOVÁ -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální práce v azylovém domě Preventivně - vzdělávací projekt pro děti předškolního a školního věku ze sociálně slabších rodin - "Začni se rozvíjet!"
Veronika Šnajdrová -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Sociální chování dětí předškolního věku: deskripce a analýza
Barbora Chocholoušová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights