Bc. Zuzana Tichá

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh

Marketing strategy designed to enter new product on the market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zcela nové produkty firmy VÚB a. s., které budou uvedeny na trh. Hlavním cílem je navržení takové marketingové strategie, která zajistí úspěšnou realizaci nových produktů na trhu. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingových strategií, které jsou využitelné pro strategii uvedení nových výrobků na trh. Praktická část obsahuje představení společnosti …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on completely new products of the company VÚB a. s. that will be launched on the market. The main aim is to propose such a marketing strategy that will ensure the successful implementation of the new product on the market. The theoretical part is devoted to knowledge of marketing and marketing strategies. These strategies are useful for a strategy designed to launch the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tichá, Zuzana. Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN