Bc. Zuzana Tichá

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh

Marketing strategy designed to enter new product on the market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zcela nové produkty firmy VÚB a. s., které budou uvedeny na trh. Hlavním cílem je navržení takové marketingové strategie, která zajistí úspěšnou realizaci nových produktů na trhu. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti marketingu, marketingových strategií, které jsou využitelné pro strategii uvedení nových výrobků na trh. Praktická část obsahuje představení společnosti …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on completely new products of the company VÚB a. s. that will be launched on the market. The main aim is to propose such a marketing strategy that will ensure the successful implementation of the new product on the market. The theoretical part is devoted to knowledge of marketing and marketing strategies. These strategies are useful for a strategy designed to launch the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tichá, Zuzana. Návrh marketingové strategie pro vstup nového výrobku na trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN