Bc. Vojtěch Odvárka

Bachelor's thesis

Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení

The effect of individual and group administration of the test TIM3-5 on overall results with regard to the reading ability
Abstract:
Práce se zaměřuje na prozkoumání vlivu způsobu administrace na výsledky v Testu pro identifikaci nada-ných dětí v matematice (TIM) za současného zhodnocení vlivu schopnosti čtení na výsledek v tomto testu. Do vzorku bylo zařazeno 38 dětí ze čtvrtých tříd základních škol. Děti byly zkoumány pomocí within-subject designu v individuální a skupinové formě, přičemž skupinová administrace následovala během …more
Abstract:
The aim of this study is to explore the influence of the form of administration on the results obtained in Test for identification of children gifted in mathematics (TIM) while evaluating the influence of readng ability on the test results. The sample consists of 38 children from fourth grade. The children were tested using within-subject design in individual from and consequently (within two weeks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Ondřej Straka
  • Reader: Mgr. Michal Jabůrek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií