Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení – Bc. Vojtěch Odvárka
Bc. Vojtěch Odvárka
Bakalářská práce
Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení
The effect of individual and group administration of the test TIM3-5 on overall results with regard to the reading ability
Anotace:
Práce se zaměřuje na prozkoumání vlivu způsobu administrace na výsledky v Testu pro identifikaci nada-ných dětí v matematice (TIM) za současného zhodnocení vlivu schopnosti čtení na výsledek v tomto testu. Do vzorku bylo zařazeno 38 dětí ze čtvrtých tříd základních škol. Děti byly zkoumány pomocí within-subject designu v individuální a skupinové formě, přičemž skupinová administrace následovala během …víceAbstract:
The aim of this study is to explore the influence of the form of administration on the results obtained in Test for identification of children gifted in mathematics (TIM) while evaluating the influence of readng ability on the test results. The sample consists of 38 children from fourth grade. The children were tested using within-subject design in individual from and consequently (within two weeks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ysppb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Straka
- Oponent: Mgr. Michal Jabůrek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ODVÁRKA, Vojtěch. \textit{Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zqrdat/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Úlohy pro matematicky nadané žáky na 2. stupni ZŠ
Kateřina Šantorová -
Brožura pro učitele nadaných žáků: Její tvorba a ověření v praxi
Ingrid Valentová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Nadaní žáci v matematice
Hana Hartová -
Badatelské dovednosti v úlohách pro děti předškolního věku v oblasti matematiky
Veronika Podhajská -
DIDAKTICKÁ HRA V MATEMATICE
Eva Šedinová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků se specifickými poruchami učení v matematice
Angelika Táborská