Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku". – Vendula Šmotková
Vendula Šmotková
Diplomová práce
Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku".
Analysis of local marketing campaign Made in Slovakia.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lokální marketingovou kampaní Vyrobené na Slovensku, mezinárodní farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline s.r.o. Primárním cílem práce je komplexní analýza a zhodnocení úspěšnosti vybrané kampaně, která byla vytvořena lokálně pro slovenský trh. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících celků, kdy teoretická část je věnována poznatkům z marketingové komunikace, komunikačnímu …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on local marketing campaign Made in Slovakia, created by international pharmaceutical company GlaxoSmithKline Ltd. The primary aim of this paper is to analyze a evaluate success of the campaign, which was created locally for the Slovak market. This paper is divided into several parts. The theoretical part deals with marketing communication, communication mix and evaluating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51098
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Lucia Tatičová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51098
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber