Vendula Šmotková

Master's thesis

Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku".

Analysis of local marketing campaign Made in Slovakia.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá lokální marketingovou kampaní Vyrobené na Slovensku, mezinárodní farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline s.r.o. Primárním cílem práce je komplexní analýza a zhodnocení úspěšnosti vybrané kampaně, která byla vytvořena lokálně pro slovenský trh. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících celků, kdy teoretická část je věnována poznatkům z marketingové komunikace, komunikačnímu …viac
Abstract:
The diploma thesis focuses on local marketing campaign Made in Slovakia, created by international pharmaceutical company GlaxoSmithKline Ltd. The primary aim of this paper is to analyze a evaluate success of the campaign, which was created locally for the Slovak market. This paper is divided into several parts. The theoretical part deals with marketing communication, communication mix and evaluating …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedúci: Radek Tahal
  • Oponent: Lucia Tatičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51098