Internacionalizace podniku – Bc. Kateřina Suchánková
Bc. Kateřina Suchánková
Bakalářská práce
Internacionalizace podniku
Internationalization of the company
Anotace:
Předmětem předložené bakalářské práce je navrhnout vhodnou formu vstupu podniku ACER WOODWAY, s.r.o. na rakouský trh. Práce je rozdělena na dvě části. První část představuje modely internacionalizace, formy vstupu podniku na zahraniční trh a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Ve druhé části jsou uplatněny analýzy na podnik ACER WOODWAY, s.r.o. a na rakouský trh. Na závěr byla zpracována …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Internationalization of the company” is to propose suitable form for entering austrian market to company ACER WOODWAY, s.r.o. Thesis is devided in two parts. First theoretical part presents models of internalization, forms of entering foreign markets, internal and external analysis. In practical part, analyses of the company ACER WOODWAY, s.r.o. are applied. Last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q2b89/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Internationalization of Ghanaian Agricultural SMEs in the context of strategic orientation
Betty Sumboh -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jana Kratinová -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan