Přístup k dětem s projevy agresivního chování – Bc. Martin Vítek
Bc. Martin Vítek
Master's thesis
Přístup k dětem s projevy agresivního chování
Approach to children with agressive behaviour
Anotácia:
Práce se věnuje možnostem přístupu učitele k dětem s projevy agresivního chování. V první fázi autor předkládá teoretické poznatky a v praktické části uskutečňuje výzkumné šetření, jehož hlavním smyslem je analyzovat různé přístupy učitelů ZŠ k agresivním žákům.Abstract:
The diploma thesis deal with choices of primary school teacher to children with aggresive behaviour. In the first part of the thesis the author describes theoretical findings and in the second part he realizes a research survey. The main aim of the survey is to analyze different approaches of teachers to agressive children.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cz2km/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedúci: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Tereza Vojtěchová -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Dominika Valtlová -
Agrese ve školství a šikana pedagogů
Jana Hladká -
Šikana jako speciální forma agrese na základní škole
Jan Lacko -
Projevy agrese a šikany na 1.stupni ZŠ
Věra Linhartová -
Wut, Zorn, Ärger, Missmut und Sorgen in tschechischen und deutschen Redewendungen
Pavla Škorňová -
Ärger, Wut und Zorn in der tschechisch-deutschen Phraseologie
Vendula Smolíková