Veronika RAFFLOVÁ
Bachelor's thesis
Tiskový mluvčí firmy
Company spokesperson
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. Teoretická část je věnována charakteristice tiskových mluvčích, možnostem jejich vzdělávání a jeho komunikaci s médii a s veřejností. Dále se zabývá legislativou, která ohraničuje jejich …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of the work of the company spokesperson. This thesis aim is to compare the theoretical knowledge of this position with the spokesperson´s practice and evaluation of the current level of the speaker in a medium-sized company. The theoretical part is devoted to the characteristics of spokespersons, their educational opportunities, and their communication with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. et PhDr. Jan Fiala, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAFFLOVÁ, Veronika. Tiskový mluvčí firmy. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu
Veronika Taitlová -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights