Veronika RAFFLOVÁ
Bakalářská práce
Tiskový mluvčí firmy
Company spokesperson
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. Teoretická část je věnována charakteristice tiskových mluvčích, možnostem jejich vzdělávání a jeho komunikaci s médii a s veřejností. Dále se zabývá legislativou, která ohraničuje jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of the work of the company spokesperson. This thesis aim is to compare the theoretical knowledge of this position with the spokesperson´s practice and evaluation of the current level of the speaker in a medium-sized company. The theoretical part is devoted to the characteristics of spokespersons, their educational opportunities, and their communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. et PhDr. Jan Fiala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAFFLOVÁ, Veronika. Tiskový mluvčí firmy. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu
Veronika Taitlová -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan
Název
Vložil
Vloženo
Práva