Specifika budování fashion brandu na příkladu vybraných designérských značek na československém trhu – Štěpánka Svatošová
Štěpánka Svatošová
Diplomová práce
Specifika budování fashion brandu na příkladu vybraných designérských značek na československém trhu
Specifics of fashion brand building on the example of selected designer brands on the Czechoslovak market
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o specificích budování módní značky v lokálních podmínkách československého módního trhu, přičemž je soustředěna na autorskou módní tvorbu. Cílem práce je vyhodnotit pomocí provedené analýzy, zda lze v lokálních podmínkách módní značku vybudovat a závěrem i přinést doporučení, jak by bylo možné toho docílit. Teoretická část práce předkládá vysvětlení pojmu móda v souvislostech …víceAbstract:
This Master’s thesis deals with the specifics of building a fashion brand in the local conditions of the Czechoslovak fashion market, while concentrating on the designer fashion. The aim of the thesis is to evaluate by means of the analysis whether it is possible to build a fashion brand in the local conditions and, in the end, to make recommendations on how this could be achieved. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
Ivana Ježková -
Autorská oděvní značka Dokola
Eliška Vaňková -
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
Sandra Adamčíková -
Autorská oděvní značka
Anežka Berecková -
Dámská módní kolekce vytvořena na základě spolupráce se značkou
Monika Říhová -
Tvorba vlastní módní značky
Martin Kučera -
Start an Online Fashion Brand from Scratch
Julie Arsentyeva -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer