Hodnocení efektivnosti vybraného veřejného projektu - 50 Plus v JmK – Nikola Bernardová
Nikola Bernardová
Bakalářská práce
Hodnocení efektivnosti vybraného veřejného projektu - 50 Plus v JmK
Evaluation of the effectiveness of a public project - 50 Plus in South Moravia
Anotace:
Bakalářská práce má hlavní cíl zhodnocení efektivnosti veřejného projektu 50 Plus v Jihomoravském kraji, projekt je zaměřen na cílovou skupinu osob starší 50 let věku. První část práce je sepsána v teoretické rovině, vysvětluje metodiku spojenou s projektovým managementem, jeho historii, metody zaměřené na výzkum projektu a poslední kapitolu zaměřenou na Evropský sociální fond. Druhá část je zaměřena …víceAbstract:
The bachelor's thesis has the main goal of evaluating the effectiveness of the public project 50 Plus in the South Moravian Region, the project is focused on the target group of people over 50 years of age. The first part of the thesis is written on a theoretical level, explains the methodology associated with project management, its history, methods focused on project research and the last chapter …víceKlíčová slova
projekt Evropský sociální fond Úřad práce analýza cílové skupiny analýza rizik SMART cíle SWOT analýza Ganttův diagram WBS metoda dotazníkové šetření project European Social Fund Labor Office target group analysis risk analysis SMART objectives SWOT analysis Gantt chart WBS method questionnaire survey
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ki44h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jan Těšitel, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Jitka Smolíková -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Analýza náchylnosti ke stresu u vybrané cílové skupiny - vedoucích oddělení zájmových útvarů, Domu dětí a mládeže Praha 6 - Bílá Hora
Marcela Lampart -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza a využití motivačních faktorů cílové skupiny "Projektant" pro výrobce zdicích materiálů
Radek Čížek