Management a kvalita fungování informačních center na Hradecku – Bc. Kateřina Kopišťová
Bc. Kateřina Kopišťová
Bakalářská práce
Management a kvalita fungování informačních center na Hradecku
Management and quality of operation of information centres in Hradec Králové region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá managementem a kvalitou fungování informačních center na Hradecku. Cílem práce je analyzovat současné fungování informačních center v oblasti Hradecko, identifikovat slabé stránky a formulovat případná doporučení ke zlepšení stávajícího stavu. Teoretická část práce popisuje význam a úlohu informačních center v marketingu cestovního druhu, specifika managementu informačních …víceAbstract:
This bachelor thesis covers the topic of management and quality of functioning of information centers in Hradec Králové region. The aim of the thesis is to analyze current functioning of information centers in the Hradec Králové region, identify weaknesses and determine possible recommendations for future improvement. The theoretical part of the thesis describes purposes and importance of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11688
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv cykličnosti na Time Management v cestovním ruchu
Karolína Sujová -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Kvalita managementu turistických informačních center
Ivana Havelková -
Analýza informačních center na Mladoboleslavsku
Monika Kourková -
Kvalita služeb informačních center a její vliv na rozvoj turistického ruchu na Třeboňsku
Veronika Silvarová -
Implementace procesu, organizace znalostí a provoz nástroje Knowledge management v Centru informatiky
Simona Jínová -
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva