Emoční indikátory v kresbě žáků v hodinách výtvarné výchovy – Mgr. Hana SKÁLOVÁ
Mgr. Hana SKÁLOVÁ
Rigorózní práce
Emoční indikátory v kresbě žáků v hodinách výtvarné výchovy
Emotional indicators in pupils' drawings in Art classes
Anotace:
Anotace Emoční indikátory v kresbě žáků v hodinách výtvarné výchovy Pokud žijí děti pod vlivem psychického tlaku, ve svých kresbách vykazují jisté znaky. Jejich interpretace patří do náplně práce psychologů, ale s emočními indikátory se také setkávají výtvarní pedagogové, hlavně pokud je produktem vyučovací hodiny kresba zobrazující interpersonální vztahy. Tato problematika není na fakultách vyučována …víceAbstract:
Annotation Emotional indicators in pupils' drawings in Art classes Children living under psychological pressure show specific indicators in their drawings. The interpreting of such indicators would be mainly within the competency of a psychologist, however Art teachers also see such indicators, especially if the drawing represents interpersonal relationships. Although this subject does not occur at …víceKlíčová slova
Klíčová slova "dětská kresba výtvarná výchova děti v krizi (v tísni) znaky tísně v kresbě emoční indikátory diagnostika (školní psychologická pedagogická) poradenství (pedagogické psychologické) rozbor kresby kompetence a osobnost učitele učitel jako pomocník v krizi spolupráce učitelů a psychologů arteterapie artefiletika"
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Jitka Géringová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKÁLOVÁ, Hana. \textit{Emoční indikátory v kresbě žáků v hodinách výtvarné výchovy}. Online. Rigorózní práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/zrgfrn/.
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Hana. Emoční indikátory v kresbě žáků v hodinách výtvarné výchovy. Ústí nad Labem, 2016. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Klíčové mechanismy konstrukce spolupráce učitelů a asistentů pedagoga na fakultní základní škole ve Finsku
Lenka Ďulíková -
Zkušenosti v oblasti spolupráce mezi učitelem a rodičem v českých a polských mateřských školách
Nelly KIEDROŇOVÁ -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela