Školní připravenost dětí ze specifického prostředí – Bc. Jaroslav KAŇA
Bc. Jaroslav KAŇA
Master's thesis
Školní připravenost dětí ze specifického prostředí
School preparedness of children from a specific environment
Abstract:
Školní připravenost v sobě zahrnuje kompetence, které dítě nabývá v oblasti kognitivní, emocionálně-sociální, pracovní a somatické a dále je rozvíjí učením a sociální zkušeností, zejména v mateřské škole. Praktická část je zpracována formou výzkumného šetření za použití kvalitativní metody polostrukturovaného rozhovoru a kvantitativní metody standardizovaného testu Diagnostika školní připravenosti …moreAbstract:
School preparedness includes competences that a child acquires in the field of cognitive, emotional-social, occupational and somatic, and further develops them by learning and social experience, especially in a kindergarten. The practical part is elaborated in the form of research using a qualitative method of a semi-structured interview and quantitative method of standardized test Diagnostics of school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇA, Jaroslav. Školní připravenost dětí ze specifického prostředí. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Lesní pedagogika a její vliv na děti předškolního věku
Zuzana Jankovská -
Montessori pedagogika ve vztahu k posílení psychické odolnosti předškolních dětí
Lenka Košková -
Využití zooterapie ve speciální pedagogice
Klára Pešková -
Specifická problematika romské klientely DD Klánovice z pohledu speciální pedagogiky
Petr Pešek -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Školní připravenost dětí z bilingvního prostředí na vstup do primárního vzdělávání
Lada STARÁ -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights