Bc. Jakub Kodýdek

Bachelor's thesis

Internetový marketing vybraného subjektu

Internet marketing of selected entity
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. Teoreticko-metodologická část obsahuje především poznatky, pojmy a jednotlivé nástroje, které se využívají v oblasti internetového marketingu. Jedná se především …more
Abstract:
The theme of this Bachelors thesis is an analysis of the internet marketing of a selected entity. The analysis will be used for the various internet marketing tools. New measures will be proposed based on the results and the identified deficiencies. The theoretical and methodological part mainly contains the knowledge, concepts and various tools that are used in Internet marketing, essentially a web …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Hana Mráčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích