Bc. Jakub Kodýdek
Bachelor's thesis
Internetový marketing vybraného subjektu
Internet marketing of selected entity
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. Teoreticko-metodologická část obsahuje především poznatky, pojmy a jednotlivé nástroje, které se využívají v oblasti internetového marketingu. Jedná se především …moreAbstract:
The theme of this Bachelors thesis is an analysis of the internet marketing of a selected entity. The analysis will be used for the various internet marketing tools. New measures will be proposed based on the results and the identified deficiencies. The theoretical and methodological part mainly contains the knowledge, concepts and various tools that are used in Internet marketing, essentially a web …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/gterc/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Mráčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová