Stratégia marketingovej komunikácie vo vybranom hoteli – Bc. Simona Gašparová
Bc. Simona Gašparová
Master's thesis
Stratégia marketingovej komunikácie vo vybranom hoteli
Marketing communication strategy of a chosen hotel
Abstract:
GAŠPAROVÁ, Simona. Marketing communication strategy of a chosen hotel. [Masterˋs Dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2019. 101 pages. This Diploma thesis deals with strategy of marketing communication in Orea Hotel Voroněž Brno. The main objective of this thesis is to design improvements for better marketing communication strategy for Orea Hotel Voroněž Brno …moreAbstract:
GAŠPAROVÁ, Simona. Stratégia marketingovej komunikácie vo vybranom hoteli. [Diplomová práca] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. Celkový počet strán 101. Diplomová práca sa zaoberá stratégiou marketingovej komunikácie v Orea Hotel Voroněž Brno. Hlavným cieľom diplomovej práce je na základe analyzovania a zhodnotenia súčasného stavu stratégie marketingovej komunikácie Orea Hotel Voroněž Brno navrhnúť …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/r18zj/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Tvorba produktu cestovního ruchu pro oblast MICE
Dana Procházková -
Marketingová podpora segmentu MICE v České republice
Petr Kuklík -
MICE cestovní ruch se zaměřením na Jihočeský kraj
Karolína Hájková -
MICE management: organizace mezinárodního kongresu
Lucie Kubátová -
Dopady pandemie covidu-19 v segmentu MICE v Praze
Lukáš Daňhel -
Dopad pandemie COVID-19 na MICE v České republice
Eliška Krajíčková -
MICE turismus
Tereza Jelínková -
Marketingová strategie MICE akce
Petra Schneiderová