Mgr. Eva Kolínková
Diplomová práce
Výzkum čtenářství pubescentů
The Research of Teenagers' Reading
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na úroveň čtenářských zájmů žáků devátých tříd ZŠ. Zkoumala jsem, do jaké míry je čtenářství dětí nahrazováno médii a jaké místo má četba v mimoškolní aktivitě dětí. Zajímala jsem se o hodiny literární výchovy a jejich vliv na dětské čtenářství. Zkoumala jsem také úroveň literárních vědomostí žáků.Abstract:
My aim was to find out the level of readers’s interests among pupils in the 9th classes in basic school, how much reading is replaced by the media and what is the place of reading in the after-school activity of children. I was interested in the lessons of literary education and their influence on children’s reading. I examined pupils’ knowledge of literature.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bitn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Using drama for compulsory reading at secondary school
Jitka Kadlečíková -
Informovanost o pedofilii mezi žáky 8. a 9. tříd ZŠ T.G.M. Kutná Hora
Vít Chvojka -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Přístup ke vzdělávání žáků 8. a 9. tříd ZŠ
Jiří Šálek -
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Andrea Špoková -
Protináboženské předsudky žáků 9. tříd ZŠ: Role religionistické gramotnosti při utváření postojů
Radim Schottl