Užití metody klíčového slova s žáky základních škol pro usnadnění osvojování si anglické slovní zásoby – Michaela WERNEROVÁ
Michaela WERNEROVÁ
Master's thesis
Užití metody klíčového slova s žáky základních škol pro usnadnění osvojování si anglické slovní zásoby
Using the keyword method with primary school pupils to facilitate vocabulary learning in the EFL classroom
Abstract:
Jelikož slovní zásoba je bezpochyby nedílnou součástí procesu učení se každého cizího jazyka, rozvoj strategií které umožňují její uchování v dlouhodobé paměti patří k nejdůležitějším podmínkám úspěšného osvojování cizích jazyků. Cílem této diplomové práce bude na základě prostudované literatury podložené vlastním výzkumem zjistit, zda je metoda klíčového slova vhodná pro prezentaci nových …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to investigate whether the keyword method is suitable for vocabulary presentation at the primary schools and whether it is appropriate for long term vocabulary retention. The factors of age and learning styles were taken into consideration. The author of this diploma thesis is also supposed to offer an optimised model of keyword method utilisation in the EFL classroom …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 24. 4. 2008
- Supervisor: doc. Orlová Natalia
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WERNEROVÁ, Michaela. \textit{Užití metody klíčového slova s žáky základních škol pro usnadnění osvojování si anglické slovní zásoby}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Available from: https://theses.cz/id/zrq3hq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Department of English
Theses on a related topic
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Metody výuky slovní zásoby v anglickém jazyce na ZŠ
Zuzana Pospíšilová -
Memory managemet in C++
Pavel Režný -
Rozdíl mezi mollovými a durovými tóninami při výzkumu music-dependent memory
Julie Šimečková -
Nástroj pro analýzu Java memory heapu
Martin MACH