Jan PŘECECHTĚL
Bachelor's thesis
Formativní hodnocení v hodinách fyziky
Formative assessment in physics classes
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou formativního hodnocení a tvorbou materiálů formativního hodnocení. V první části čtenáře provádí teorií formativního hodnocení, prezentuje důvody pro použití formativního hodnocení ve výuce a uvádí srovnání formativního a sumativního hodnocení. Následně prezentuje autorem vytvořené materiály a výsledky implementace těchto materiálů do výuky na základní škole …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of formative assessment and the creation of formative assessment materials. In the first part, the reader is introduced to the theory of formative assessment, thesis presents reasons for using formative assessment in teaching and compares formative and summative assessment. Subsequently are presented the materials created by the author and the results of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Renata Holubová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŘECECHTĚL, Jan. Formativní hodnocení v hodinách fyziky. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Physics for Education / Fma-Mmi
Theses on a related topic
-
Implementace formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka na vybrané základní škole
Markéta MANĎÁKOVÁ -
Mobilní aplikace pro sebehodnocení kompetencí studentů učitelství: Návrh a implementace klienta
Ali Husnain Amjid -
Formativní hodnocení a jeho metody ve výuce
Iva Buštová -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights