Formativní hodnocení v hodinách fyziky – Jan PŘECECHTĚL
Jan PŘECECHTĚL
Bachelor's thesis
Formativní hodnocení v hodinách fyziky
Formative assessment in physics classes
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou formativního hodnocení a tvorbou materiálů formativního hodnocení. V první části čtenáře provádí teorií formativního hodnocení, prezentuje důvody pro použití formativního hodnocení ve výuce a uvádí srovnání formativního a sumativního hodnocení. Následně prezentuje autorem vytvořené materiály a výsledky implementace těchto materiálů do výuky na základní škole …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of formative assessment and the creation of formative assessment materials. In the first part, the reader is introduced to the theory of formative assessment, thesis presents reasons for using formative assessment in teaching and compares formative and summative assessment. Subsequently are presented the materials created by the author and the results of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Renata Holubová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘECECHTĚL, Jan. Formativní hodnocení v hodinách fyziky. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Physics for Education / Fma-Mmi
Práce na příbuzné téma
-
Implementace formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka na vybrané základní škole
Markéta MANĎÁKOVÁ -
Mobilní aplikace pro sebehodnocení kompetencí studentů učitelství: Návrh a implementace klienta
Ali Husnain Amjid -
Formativní hodnocení a jeho metody ve výuce
Iva Buštová -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka
Názov
Vložil
Vložené
Práva