Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro – Veronika Oudová
Veronika Oudová
Diplomová práce
Mezinárodní marketingová strategie firmy Stem Cell Pro
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení možností společnosti Stem Cell Pro ke vstupu na zahraniční trh, spolu s nastíněním mezinárodní marketingové strategie, kterou by společnost mohla na daném trhu použít. Práce se věnuje výběru vhodného trhu a volbě vstupu na trh, analyzuje společnost z pohledu mezinárodního postavení a předkládá strategický marketingový mix pro zahraniční trh.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: Jana Přikrylová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.