Sebepojetí dětí v ústavní a rodinné výchově – Eva JANOUŠOVÁ
Eva JANOUŠOVÁ
Bachelor's thesis
Sebepojetí dětí v ústavní a rodinné výchově
Self-concept of Children in Institutional and Family Education
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá sebepojetím dětí ve věku 11-15 let vyrůstajících v ústavní a rodinné výchově. Je tvořena z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaobírá sebepojetím, jeho formováním a problematikou ústavní a rodinné výchovy. Praktickou část tvoří výsledky standardizovaného dotazníkového šetření pomocí Dotazníku sebepojetí dětí a adolescentů Piers-Harris 2 (Piers,Herzberg, 2015 …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals witht heself-concept of children aged 11-15 growing up in institutional and family education.The theoretical part deals with self-concept, its formation and issues of institutional and familyeducation.The practical part consists of the results of a standardized questionnaire survey using the Piers-Harris 2 Self-Concept of Children and Adolescents (Piers, Herzberg, 2015) …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Ing. Jan Tirpák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOUŠOVÁ, Eva. Sebepojetí dětí v ústavní a rodinné výchově. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika obecných dimenzí osobnosti u mladistvých v ústavní a rodinné výchově
Barbora HANTYCHOVÁ -
Motivační strategie k učení u dětí v ústavní a rodinné výchově
Nela CHUDÁČKOVÁ -
Zkoumaní vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů v zařízeních ústavní a ochranné výchovy
Kateřina MORAVCOVÁ -
Kvalita života seniorů v domácím prostředí a v ústavní péči
Natálie VÍTKOVÁ -
Komparace sociálních kompetencí u mladistvých v ústavní a rodinné výchově
Karolína FRIČOVÁ -
Kvalita života osob po cévní mozkové příhodě v následné domácí péči po propuštění z ústavní rehabilitace
Kateřina HÝLOVÁ -
Analýza sebepojetí dětí s nařízenou ústavní výchovou v dětském domově se školou
Renata ŠÁDOVÁ -
Komparace kompetencí u mladistvých v ústavní a rodinné výchově
Michaela MRÁZKOVÁ