Ing. Ondřej Špánik

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou a vyhodnocením merchandisingu a nákupní atmosféry u dvou vybraných obchodních jednotek z oblasti drogerie. Ke splnění těchto úkolů byly využita data získaná dotazníkovým šetřením, která byly vyhodnocena analýzou a poté porovnány. Dále byla využita data tržeb za sortiment drogistické galanterie z obou prodejen. V této bakalářské práci jsou v oblasti drogerie …více
Abstract:
This work focuses on the characterization and evaluation of merchandising and shopping atmosphere in two selected drugstore business units. To fulfill these tasks were used data obtained by questionnaire survey. Data were evaluated by analysis and then compared with each other. In this work are compared Rossmann drugstore and perfumery and Albert hypermarket in Pilsen. The obtained results confirm …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku