Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Ing. Ondřej Špánik
Ing. Ondřej Špánik
Bakalářská práce
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou a vyhodnocením merchandisingu a nákupní atmosféry u dvou vybraných obchodních jednotek z oblasti drogerie. Ke splnění těchto úkolů byly využita data získaná dotazníkovým šetřením, která byly vyhodnocena analýzou a poté porovnány. Dále byla využita data tržeb za sortiment drogistické galanterie z obou prodejen. V této bakalářské práci jsou v oblasti drogerie …víceAbstract:
This work focuses on the characterization and evaluation of merchandising and shopping atmosphere in two selected drugstore business units. To fulfill these tasks were used data obtained by questionnaire survey. Data were evaluated by analysis and then compared with each other. In this work are compared Rossmann drugstore and perfumery and Albert hypermarket in Pilsen. The obtained results confirm …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h5qof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Petra Mišíková -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
Kristína Kováčová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová