Fyzikální model vozidla v závodní hře – David KOLÁŘ
David KOLÁŘ
Bachelor's thesis
Fyzikální model vozidla v závodní hře
Car Physics in a Racing Game
Anotácia:
Práce se zabývá implementací konfigurovatelného jízdního modelu ve videoherním enginu Unity a jeho následným začleněním do herních mechanik. Je popsán celkový proces vývoje, použité komponenty enginu a architektura herní logiky.Abstract:
The thesis describes the implementation of a configurable driving model in the video game engine Unity and its subsequent integration into game mechanics. The thesis provides analysis of development process, the engine components used, and the architecture of the game logic.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, David. Fyzikální model vozidla v závodní hře. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Computer Science / Applied Computer Science
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální model pro pneumatickou stabilizaci vozidla
Monika Hornová -
Model železniční infrastruktury a jízdy vozidel pro verifikaci algoritmů železničních zabezpečovacích zařízení
David Meisel -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
Daniel Olearčin -
Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
Dominik Petrjanoš -
Počítačová hra pro boj se suchem v Unity
Marián Zimmermann -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek
Názov
Vložil
Vložené
Práva