Budování inteligentní firmy pomocí nástrojů IMK – Bc. Gabriela Grillová
Bc. Gabriela Grillová
Diplomová práce
Budování inteligentní firmy pomocí nástrojů IMK
State of the art company setup by IMC tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou inteligentní firmy ve společnosti Česká pojišťovna a.s. Cílem práce je provést analýzu současného stavu vybraného oddělení ve společnosti a na základě výsledků analýzy navrhnout opatření. Úvodní části práce jsou věnovány konceptu inteligentní firmy se všemi jejími charakteristickými znaky. Klíčová pozornost je soustředěna na inteligentní podnikání včetně společenské …víceAbstract:
Master´s thesis deals with an intelligent company topic in the company Česká pojišťovna a.s. The work is focused on analyzing the current state of a particular department and suggest solutions based on the results of the analysis. Introductory part of the thesis deals with the concept of intelligent businesses including all characteristic features. Key attention is focused on an intelligent business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/un649/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace u systému chytrých domácností
Dan Świętek -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková -
Projekt komunikace s cílovým segmantem pro RF Touch
Markéta BAŘINOVÁ -
Etika v podnikání
Adriana Hladíková -
Etika podnikání v bankovním sektoru v ČR
Tomáš Novák -
Etika v podnikání a její uplatňování v oblasti hotelnictví
Andrea Bušeková -
Etika v podnikání a jej uplatňovanie v oblasti hotelierstva
Kamil Beláň -
Etika v podnikání
Anastasiia Kotak