Kristýna Poláková

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu

Marketing communication of the brand STEYR on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rakouské značky STEYR na českém trhu. Společnost STEYR se specializuje na výrobu a prodej zemědělské a lesní techniky. Nabízí inteligentní řešení, jako jsou navigační systémy či softwary precizního zemědělství. Cílem diplomové práce je vyhodnocení marketingové komunikace rakouské značky STEYR na českém trhu. V teoretické části se práce nejprve věnuje …více
Abstract:
The master thesis deals with the marketing communication of the Austrian brand STEYR on the Czech market. STEYR specializes in the production and sale of agricultural and forestry equipment. It offers intelligent solutions such as navigation systems or precision farming softwares. The aim of the master thesis is to evaluate marketing communication of the Austrian brand STEYR in the Czech market. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2020
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Zuzana Plešingerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79273