Bc. Petra Potůčková

Master's thesis

Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti

Adaptation of employees for the operator s position in the call centre
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá proces adaptace ve vybrané organizaci s ohledem na jednotlivé fáze a oblasti adaptace. Ve výzkumu nahlížím na danou problematiku především z perspektivy zaměstnanců, ale neopomíjím ani perspektivu organizace, což mi umožňuje odhalit, jak vnímá adaptaci organizace a jak ji hodnotí zaměstnanci a zjistit případné nedostatky. Prostředí call …more
Abstract:
The aim of this thesis is to discover, how an adaptation process in the selected organization runs with regard to individual stages and areas of adaptation. In the research I look at the issue from the perspective of employees, but neither discussed perspective of the organization, which allows me to reveal how the organization perceives adaptation and how to evaluate employees and identify any deficiencies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 1. 2015
  • Supervisor: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.
  • Reader: Mgr. Miroslav Suchanec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií