Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti – Bc. Petra Potůčková
Bc. Petra Potůčková
Master's thesis
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Adaptation of employees for the operator s position in the call centre
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá proces adaptace ve vybrané organizaci s ohledem na jednotlivé fáze a oblasti adaptace. Ve výzkumu nahlížím na danou problematiku především z perspektivy zaměstnanců, ale neopomíjím ani perspektivu organizace, což mi umožňuje odhalit, jak vnímá adaptaci organizace a jak ji hodnotí zaměstnanci a zjistit případné nedostatky. Prostředí call …moreAbstract:
The aim of this thesis is to discover, how an adaptation process in the selected organization runs with regard to individual stages and areas of adaptation. In the research I look at the issue from the perspective of employees, but neither discussed perspective of the organization, which allows me to reveal how the organization perceives adaptation and how to evaluate employees and identify any deficiencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d6frn/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2015
- Supervisor: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc.
- Reader: Mgr. Miroslav Suchanec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POTŮČKOVÁ, Petra. \textit{Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/zsint6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Theses on a related topic
-
Souvislost psychologické smlouvy a jejího porušení s pracovní angažovaností a syndromem vyhoření
Aneta Hucková -
Psychologická smlouva pedagogických pracovníků základních škol
Pavlína Francová -
Psychologická smlouva u zaměstnanců veřejné správy a dobrovolníků
Markéta Rolincová -
Souvislost mezi pracovní angažovaností, psychologickou smlouvou a empowermentem
Magdalena Tejkalová -
Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení
Ludmila Fotterová -
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Spokojenost zaměstnanců call centra s vybranými motivačními nástroji
Veronika Vencovská -
Fluktuace v call centru
Anna Skoupá