Bc. Ivan KOCOUREK, DiS.
Master's thesis
Záškoláctví - příčiny a řešení
The truancy - causes and solution
Abstract:
Diplomová práce podává v první, teoretická části, přehled o problematice záškoláctví - historický vývoj povinné školní docházky na území dnešní České republiky, s ní související legislativa, vysvětlení pojmů záškolák a záškoláctví, definice záškoláctví podle různých autorů, popsání jeho typů, rozebrání příčin záškoláctví, jeho prevence a možnosti řešení. V druhé části provedený výzkumem byly ověřeny …moreAbstract:
The submitted thesis gives in the first, theoretical part an overview of problems of truancy ? historical development of compulsory school attendance in the Czech Republic, with the related legislation, an explanation of the term truant and truancy, the definition of truancy by different authors, description of its types, analysis of the causes, its prevention and possible solutions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 1. 3. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCOUREK, Ivan. Záškoláctví - příčiny a řešení. Brno, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ