Politická komunikace a mediální obraz tradičních a tzv. anti-establishmentových stran v kontextu voleb do PS ČR 2017 – Anna Fuksová
Anna Fuksová
Diplomová práce
Politická komunikace a mediální obraz tradičních a tzv. anti-establishmentových stran v kontextu voleb do PS ČR 2017
Political communication and media image of traditional and so-called anti-establishment parties in the context of elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic 2017
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat odlišnosti v politické komunikaci dvou tradičních (ODS, ČSSD) a dvou anti-establishmentových (ANO, Piráti) českých politických stran, a to v kontextu voleb do Poslanecké sněmovny na podzim roku 2017. Dále jsou v práci analyzovány mediální obrazy jmenovaných stran v celostátních tištěných denících MF Dnes a Právo. Diplomová práce je strukturovaná do tří základních …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to identify differences in the political communication of two traditional (ODS, CSSD) and two anti-establishment (ANO, Pirates) Czech political parties, in the context of elections to the Chamber of Deputies in autumn 2017. In addition, media image of the nominated parties will be analyzed through the national newspapers MF Dnes and Právo. The thesis is structured into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75268
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Kamil Fleissner
- Oponent: Vladimíra Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUKSOVÁ, Anna. \textit{Politická komunikace a~mediální obraz tradičních a~tzv. anti-establishmentových stran v~kontextu voleb do PS ČR 2017}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsrt5u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Zapojení žen v politice očima prvovoličů (se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny 2006-2017)
Michaela Kleslová -
Analýza volebních programů TOP 09 a STAN pro volby do PSP ČR v letech 2010 až 2017
Kristina Dobrovičová -
Komparace českých voleb do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 se zaměřením na stranický euroskepticismus
Kateřina Horsáková -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Analýza výsledků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v letech 2013 a 2017
Vladimír PRÍCKÝ -
Celebritizace české politické scény se zaměřením na volby do Senátu Parlamentu ČR v letech 1996 – 2017
Kateřina Tůmová -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková