Rozdílnost v posuzování klimatu třídy žáky a třídním učitelem na prvním stupni základní školy – Bc. Monika Gottvaldová
Bc. Monika Gottvaldová
Diplomová práce
Rozdílnost v posuzování klimatu třídy žáky a třídním učitelem na prvním stupni základní školy
The Difference In Assessment Of The Class Climate By Pupils And Their Class Teacher At The Primary School
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá zjišťováním rozdílnosti v posuzování klimatu školní třídy žáky na I. stupni základní školy a jejich třídním učitelem. Teoretická část osvětluje obecné pojmy týkající se školního prostředí, klimatu třídy, klimatu školy. V podrobnějším popisu nahlédneme na jednotlivé typy klimatu školy rozdělené dle specifických kritérií, pojednány jsou rovněž faktory ovlivňující …víceAbstract:
The submitted diploma´s thesis deals with the detection of differences in assessment of class climate by pupils at primary school and their class teacher. The theoretical part explains the general concepts related to the environment, the class climate, the school climate. In the detailed description we will look at different types of school climate divided according to specific criteria and other discussed …víceKlíčová slova
Klíčová slova Klima školní třídy typy klimatu metody měření klimatu spokojenost žáků ve třídě výskyt třenic soutěživost obtížnost učení soudržnost třídy dotazník MCI třídní učitel žák. Keywords classroom climate climate types methods of climate measuring the satisfaction of students in the class the occurrence of friction competitiveness difficulty of learning class cohesion MCI questionnaire class teacher pupil.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vckku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOTTVALDOVÁ, Monika. \textit{Rozdílnost v posuzování klimatu třídy žáky a třídním učitelem na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zsslyu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Typical Interlanguage Features Used by Czech Students as Documented in the Written Part of the School-Leaving Exam in English
Věra Sládková -
A Comparsion of the Impact of Experiental Intervention on Subjective Perceptions of Health between University Students in the Czech Republic and the United States of America
Jana Stará -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Spokojenost mimořádně nadaných žáků ve školním prostředí
Barbora Zběhlíková -
Zdravá a chutná strava ve školním stravování se zaměřením na sůl a ochucovadla
Veronika ŠNOKHOUSOVÁ -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Stravovací návyky ve školní jídelně u žáků střední odborné školy
Tereza Mošaťová -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová