Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Aleksandr Mikula
Bc. Aleksandr Mikula
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovým mixem konkrétní instituce. Hlavní stanovený cíl je návrh marketingového mixu a konkrétní doporučení pro firmu BUDEST s.r.o. Na základě analýzy obecného prostředí, SWOT analýzy a marketingového mixu se provede následné doporučení pro firmu BUDEST s.r.o.Abstract:
This bachelor thesis is concerned with creation of a marketing mix for particular institution. The main aim of the present thesis is a plan of a marketing mix which will be then recommended for BUDEST s.r.o. company. From the analysis of the general environment, the SWOT analysis and the marketing mix, some further recommendations for BUDEST s. r. o. company will be made.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/mmr2q/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Dana Svobodová, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Přepis interview a jeho možnosti
Aneta MÉSÁRIKOVÁ -
Řízení rozhovoru moderátorkami pořadu Interview ČT24
Anna HANUŠOVÁ -
Skupinová diskuse jako metoda kvalitativního výzkumu
Lukáš Huňáček -
Sociologický výzkum jako metoda hodnocení dopadů krátkodobých mezinárodních dobrovolnických projektů (workcampů) na místní komunitu
Kamila Zbuzková -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva