Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Aleksandr Mikula
Bc. Aleksandr Mikula
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovým mixem konkrétní instituce. Hlavní stanovený cíl je návrh marketingového mixu a konkrétní doporučení pro firmu BUDEST s.r.o. Na základě analýzy obecného prostředí, SWOT analýzy a marketingového mixu se provede následné doporučení pro firmu BUDEST s.r.o.Abstract:
This bachelor thesis is concerned with creation of a marketing mix for particular institution. The main aim of the present thesis is a plan of a marketing mix which will be then recommended for BUDEST s.r.o. company. From the analysis of the general environment, the SWOT analysis and the marketing mix, some further recommendations for BUDEST s. r. o. company will be made.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mmr2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dana Svobodová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
Raoah Marghalani -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Přepis interview a jeho možnosti
Aneta MÉSÁRIKOVÁ -
Řízení rozhovoru moderátorkami pořadu Interview ČT24
Anna HANUŠOVÁ -
Sociologický výzkum jako metoda hodnocení dopadů krátkodobých mezinárodních dobrovolnických projektů (workcampů) na místní komunitu
Kamila Zbuzková -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková