Suprasegmental Features in Teaching – Bc. Vanessa Schoberová
Bc. Vanessa Schoberová
Bakalářská práce
Suprasegmental Features in Teaching
Suprasegmental Features in Teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje suprasegmentální rysy (prozódii) a analyzuje jejich význam při výuce anglické výslovnosti. Dále si klade za cíl motivovat učitele anglického jazyka k využívání suprasegmentálních rysů v hodinách anglického jazyka určené pro nerodilé mluvčí. Teoretická část se zaměřuje na význam prozodie ve výuce a popisuje problémy ovlivňující jejich implementaci a osvojení. Následně …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces suprasegmental features (prosody) and analyses their importance within English pronunciation teaching. Furthermore, it aims to motivate English language teachers in using suprasegmental features in their EFL language classes. The theoretical part focuses on the importance of prosody in teaching and describes difficulties affecting their implementation and acquisition …víceKeywords
teaching suprasegmental (prosodic) features improvement of pronunciation phonetics phonology stress rhythm assimilation elision linking sentence stress intonation connected speech weak forms contractions výuka suprasegmentální (prozodické) rysy zlepšení výslovnosti fonetika fonologie přízvuk rytmus asimilace elize spojování větný přízvuk intonace souvislá řeč nepřízvučné (redukované) pasáže kontrakce
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ppl61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2022
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adéla Červenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Musical Aptitude: A Factor in the Improvement of Pronunciation Skills?
Dita Massey -
Pronunciation teaching at primary schools with a focus on segmental features and selected aspects of connected speech
Lucie Fuitová -
Aspects of Connected Speech in English: Assessing Students’ Progress After Pronunciation Training
Petra Erbanová