Marta Hnízdová

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu malé firmy a její finanční situace

Analysis of communication mix of the small company and its financial situation
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingu společnosti GAPA MB, s.r.o., výrobce a prodejce rohoží a čistících zón. Cílem je provedení analýz, jejich vyhodnocení a doporučení změn. Práce obsahuje 3 části – teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu marketing, vnitřních a vnějších faktorů prostředí, konkurenčních sil a komunikačního mixu. Následuje metodologická …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis of GAPA MB, s.r.o., manufacturer and seller of mats and cleaning zones. The aim is to carry out analyses, evaluate and recommend changes. The thesis contains 3 parts - theoretical, methodological and practical. The theoretical part includes an explanation of the concept of marketing, internal and external environmental factors, competitive forces and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Ivo Resl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73631

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management