Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie – Petr Loukota
Petr Loukota
Diplomová práce
Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie
Occupancy space of the corporate brand - a sociological study
Anotace:
Tato práce je zaměřena na to, jak firemní značka obsazuje prostor billboardů u dálnice, a to, jak toto obsazování vnímají řidiči. Je zde propojen sociologický i marketingový pohled. Práce se zaměřuje na úsek dálnice D5 z Rokycan do Prahy. Práce je ojedinělá hlavně v části, kde je popisována reakce řidičů na obsazení prostoru. V daném úseku probíhal výzkum reakce na základě rozhovorů s řidiči, kteří …víceAbstract:
This work focuses on how various brands are using billboards along the motorways, the place they take up and the impact which billboards have on drivers.In my work, the marketing view is connected with the sociological one.I am specifically focusing on one defined part of the motorway D5 in the direction from Rokycany to Prague.There is one unique part of my work in which I describe the reaction of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: Eliška Novotná
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71168
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová -
Billboardy softwarových produktů
Petr Bernát -
Letáky, billboardy, další tištěná reklama a spotřebitel v České republice
Lenka Nábělková -
Billboardy jako reklamní médium
Lukáš Bukovský -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová