Mgr. Renata VYKUSOVÁ

Bachelor's thesis

Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ

Teacher's didactic approach to primary school pupils in need of support precautions due of social disadvantage
Anotácia:
Cílem práce bude zjistit, jaký vliv má využívání podpůrných opatření pedagogem na výsledky žáka s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění. Teoretická část se zaměří na klasifikaci sociálního znevýhodnění a podpůrná opatření, jež se ho týkají, překážky ve vzdělávání a projevy těchto žáků v edukačním procesu. Empirická část se bude zabývat kvalitativním výzkumným šetřením, jež bude …viac
Abstract:
The aim of this thesis will be to investigate the effect of the use of support measures by the teacher on the performance of a pupil with a need for support measures due to social disadvantage. The theoretical part will focus on the classification of social disadvantage and the support measures involved, the barriers to learning and the manifestations of these pupils in the educational process. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Barbora Lanková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYKUSOVÁ, Renata. Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta