Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ – Mgr. Renata VYKUSOVÁ
Mgr. Renata VYKUSOVÁ
Bakalářská práce
Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ
Teacher's didactic approach to primary school pupils in need of support precautions due of social disadvantage
Anotace:
Cílem práce bude zjistit, jaký vliv má využívání podpůrných opatření pedagogem na výsledky žáka s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění. Teoretická část se zaměří na klasifikaci sociálního znevýhodnění a podpůrná opatření, jež se ho týkají, překážky ve vzdělávání a projevy těchto žáků v edukačním procesu. Empirická část se bude zabývat kvalitativním výzkumným šetřením, jež bude …víceAbstract:
The aim of this thesis will be to investigate the effect of the use of support measures by the teacher on the performance of a pupil with a need for support measures due to social disadvantage. The theoretical part will focus on the classification of social disadvantage and the support measures involved, the barriers to learning and the manifestations of these pupils in the educational process. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Barbora Lanková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYKUSOVÁ, Renata. \textit{Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zteuk8/.
Jak správně citovat práci
VYKUSOVÁ, Renata. Didaktický přístup pedagoga k žákům s potřebou podpůrných opatření z důvodu sociálního znevýhodnění na I. stupni ZŠ. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální podpora dívky s lehkým mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Adéla Kučová