Tereza Krátká

Bakalářská práce

Podniková kultura a identita leteckých společností

Corporate Culture and Identity of Airlines
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat funkci a důležitost promyšlené a propracované firemní identity pro každý podnik, který chce obstát v očích současné a nadcházející generace zákazníků, pro niž je víc než kdy dříve důležitá společenská zodpovědnost, společenský přínos a přidaná hodnota. Dále bylo cílem zmapovat specifické znaky vnitropodnikové kultury a identity velkých leteckých společností, s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB1245

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
  • Vedoucí: Robert Čapek
  • Oponent: Marek Franěk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu