Význam sociálního pedagoga jako osobního asistenta u dospívajících lidí s poruchou autistického spektra – Bc. Jiří Novotný, DiS.
Bc. Jiří Novotný, DiS.
Bakalářská práce
Význam sociálního pedagoga jako osobního asistenta u dospívajících lidí s poruchou autistického spektra
The importance of the social pedagogue as a personal assistent for adolescents with autism spectrum disorders
Anotace:
Ve své bakalářské práci se věnuji poruše autistického spektra a významu sociáního pedagoga jako osobního asistenta pro lidi se zmíněnou poruchou. V teoretické práci popisuji autismus obecně, zmiňuji jeho pojetí, rozdělení a možnosti intervence u nás. V praktické části se zabývám situací jednoho svého dospívajícího klienta s aspergerovým syndromem. Několikaletou zkušenost s ním doplňuji zkušenostmi …víceAbstract:
In my thesis I deal with an autistic spectrum disorder and the importance of a social education teacher as a personal assistant for people with that disorder. In the theoretical part I describe the concept of autism in general, its different types and possibilities of intervention in the Czech Republic. The practical part deals with the situation of one of my adolescent clients with Asperger syndrome …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rv8bk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Jiří. \textit{Význam sociálního pedagoga jako osobního asistenta u dospívajících lidí s poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ztftb5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Logoterapeutické hodnoty v životě rodičů dětí s mentálním postižením a poruchami autistického spektra
Dana SMETANOVÁ -
Důstojnost člověka s mentálním postižením: L Arche jako inspirace pro praxi sociálních služeb pro lidi s mentálním postižením v České Republice
Katarzyna Krzywoń -
Sociální služby pro lidi s duševním onemocněním. Výhody terénní péče s klienty v jejich přirozeném prostředí v rámci center duševního zdraví
Adéla Valentová -
Úprava barevných schémat pro lidi s poruchami barevného vidění.
Vendula Teuchnerová -
Význam participace pro lidi s marginalizovaným stylem života a pomáhající pracovníky v kontextu sociální práce
Markéta Geregová -
Sociální služby pro lidi s agresí a poruchami autistického spektra
Petr Čech -
Analýza využití konceptu greencare v kontextu zotavení (recovery) pro lidi s duševním onemocněním
Jindřich Bartonec